Jak naprawić sprzęt fotograficzny?

Aby naprawić sprzęt fotograficzny w naszej firmie wystarczy dostarczyć go osobiście do siedziby naszej firmy, lub wypełnić formularz zgłoszenia naprawy wpisując w nim swoje dane, model i producenta aparatu oraz krótki opis usterki.

W przypadku naprawy wysyłkowej w ciągu 24 godzin kontaktujemy się z klientem telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej podając ewentualne koszty wysyłki sprzętu, koszt ekspertyzy, przewidywalny czas i koszt naprawy.

Jeżeli akceptują Państwo regulamin naszego serwisu oraz warunki przedstawione przez Serwis należy odpisać na naszego maila lub potwierdzić telefonicznie wysyłkę aparatu do naszego serwisu (w przypadku napraw wysyłkowych)

Po otrzymaniu sprzętu i wykonaniu ekspertyzy Serwis kontaktuje się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Podajemy opis uszkodzenia, koszty naprawy i przewidywany czas oczekiwania na naprawę.


Po zaakceptowaniu kosztów przez klienta powierzony sprzęt zostanie naprawiony w możliwie jak najkrótszym czasie i odesłany (przesyłka kurierska, przesyłka pocztowa), lub przygotowany do odbioru osobistego.


W przypadku rezygnacji z naprawy sprzęt zostanie złożony i przygotowany do wysyłki lub odbioru osobistego.


Reklama

FAQ - losowe pytanie

Witam czy wykonujecie państwo naprawy gwarancyjne?

Niestety nie, zajmujemy się wyłącznie serwisem pogwarancyjnym sprzętu fotograficznego.