Faq


Tutaj znajdą Państwo najczęściej zadawane pytania dotyczące funkcjonowania naszego serwisu. Jeżeli kontaktują się Państwo w sprawie naprawy konkretnego modelu aparatu, prosimy o skorzystanie z formularza naprawy, lub kontakt telefoniczny.

Jeżeli wyślę do Państwa aparat i naprawa będzie dla mnie zbyt droga, czy ponoszę jakieś koszty ?

Wstępna wycena kosztów naprawy (dotyczy typowych, częstych usterek danego modelu, lub widocznych uszkodzeń nie wymagających demontowania sprzętu) jest wykonywana bezpłatnie. Klient ponosi tylko koszty wysyłki i opakowania sprzętu w przypadku rezygnacji z naprawy.
W przypadku szczegółowej ekspertyzy sprzętu, wymagającej zdemontowania aparatu lub obiektywu w  znacznym stopniu klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów ekspertyzy i kosztów wysyłki sprzętu (w przypadku naprawy wysyłkowej).

 

Jak długo trzeba czekać na naprawę / ekspertyzę sprzętu?

Witam, czas naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki, modelu aparatu, oraz czasu oczekiwania na części. Zwykle czas oczekiwania na ekspertyzę jest krótszy niż 7 dni roboczych, natomiast czas oczekiwania na naprawę nie przekracza zwykle 10 dni. W uzasadnionych przypadkach , kiedy konieczne jest sprowadzenie części zamiennych zza graniczy czas oczekiwania może się wydłużyć.

Czy wysyłając aparat muszę dołączać kartę pamięci, akumulatorek i ładowarkę?

Nie. Aparaty prosimy przesyłać bez pasków, kart pamięci, dokumentacji, ładowarek i baterii. W przypadku sprzętu DSLR (lustrzanek) nie należy wysyłać obiektywów (chyba, że mają być przedmiotem naprawy), prosimy jednak o dołączenie dekielka zasłaniającego gniazdo obiektywu / przednią soczewkę obiektywu. W każdym przypadku nasz pracownik informuje klienta o ewentualnej konieczności załączenia poszczególnych akcesoriów.

Czy udzielacie gwarancji na wykonywane naprawy?

Oczywiście. Standardowo każda naprawa objęta jest gwarancją na okres 6 miesięcy.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, oczywiście. Nasza firma jest płatnikiem podatku VAT, wystawiamy Faktury VAT lub paragony fiskalne na każdą usługę.

Jestem z Częstochowy, chciałbym oddać aparat osobiście do naprawy, czy jest taka możliwość?

Oczywiście, że tak. Na terenie Częstochowy istnieje  możliwość  bezpośredniego dostarczenia aparatu do siedziby naszej firmy przy Al. Wojska Poskiego 124/15

Witam czy wykonujecie państwo naprawy gwarancyjne?
Niestety nie, zajmujemy się wyłącznie serwisem pogwarancyjnym sprzętu fotograficznego.
Serwis autoryzowany Canon stwierdził uszkodzenie płyty głównej w moim aparacie. Jej wymiana jest bardzo droga, czy możliwa jest naprawa takiej części czy trzeba ją wymienić na nową?

W każdym przypadku, w pierwszej kolejności staramy się naprawić uszkodzone podzespoły aby zmniejszyć koszty naprawy sprzętu, jednak nie zawsze jest to możliwe, np. w przypadku silnych uszkodzeń mechanicznych, długiego kontaktu ze słoną wodą, lub wysokim napięciem,  naprawa podzespołów może nie być możliwa i wtedy zachodzi konieczność wymiany na nowe.

Zadaj pytanie:

Treść pytania:

Reklama

FAQ - losowe pytanie

Jeżeli wyślę do Państwa aparat i naprawa będzie dla mnie zbyt droga, czy ponoszę jakieś koszty ?

Wstępna wycena kosztów naprawy (dotyczy typowych, częstych usterek danego modelu, lub wido...